دانلود رایگان با لینک مسقیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر

admin admin | جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر

اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ، جشنواره فیلم فجر 94

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” با اهدای سیمرغ بلورین به برندگان در برج میلاد برگزار شد. در ادامه گزارش کامل اختتامیه جشنواره فیلم فجر را ملاحظه می کنید.

تاریخ انتشار : 22 بهمن 1394

بازدید : 3,436 نفر

گزارش اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94

در این مراسم که مسوولان و هنرمندان حضور دارند، طبق وعده ای که در مراسم افتتاحیه داده شد، قرار نیست، هیچ مسوول و مدیری صحبت کند.

جشنواره فیلم فجر ، جشنواره فیلم فجر 94 ، برندگان سیمرغ بلورین 94

اجرای مراسم را محمد سلوکی برعهده دارد.

حسین فریدون مشاور عالی رئیس جمهور در این مراسم حضور دارد.

همچنین علی جنتی وزیر ارشاد، ایوبی رییس سازمان سینمایی و دیگر مسوولان سینمایی و هنرمندان نیز از دیگر حاضران این برنامه هستند.

در حالی مراسم اختتامیه ی بدون تاخیر ساعت 19:5 دقیقه آغاز شد که به دلیل جمعیت زیادی که بدون کارت، پشت درب های برج میلاد حضور پیدا کردند و مانع حضور مهمانان مراسم می شوند، بخشی از ظرفیت سالن هنوز تکمیل نشده است.

هومن سیدی ، برندگان سیمرغ بلورین 94 ، برنده بهترین بازیگر زن جشنواره فجر

پس از قرائت نامه ی دبیر جشنواره ی فیلم فجر و پخش یک کلیپ، برگزیدگان بخش انیمشین معرفی شدند.

محمدزاده برای فیلم نیم رخ ها صاحب جایزه شد

سروش محمدزاده پس از دریافت جایزه گفت: از شهاب حسینی و دیگر دوستان که در ساخت فیلم مرا همراهی کردند تشکر می کنم مادر مرحوم ایرج کریمی روی صحنه آمد و با حزن و اندوه گفت: با سلام خدمت همه حضار و تشکر از همه کسانی که در برگزاری جشنواره تلاش کردند و برای «نیم رخ ها» زحمت کشیدند. جای ایرج خالی نیست. او در میان تشویق مخاطبان در حالت ایستاده اشک ریخت و صحنه را ترک کرد.

برگزیدگان بخش انیمیشن:
جایزه ویژه کارگردانی انیمیشن: حامد کاتبی برای انیمیشن در مسیر باران
جایزه ویژه بهترین فیلم انیمیشن: محمد امین همدانی برای انیمیشن فهرست مقدس

همدانی پس از گرفتن جایزه گفت: دغدغه ام سیمرغ فجر نیست، دیده شدن است!

محمد امین همدانی جایزه ویژه بهترین فیلم با گلایه مندی از عدم توجه به بخش انیمیشن گفت: در جشنواره فجر پویانمایی وجود داشت. 8 انیمیشن با متوسط 50 نفر 2 یا 3 سال زمان صرف کردند و هزینه بیش از یک میلیارد در بر داشت اما متاسفانه به درستی دیده نشد. دغدغه سیمرغ نیست، دیده شدن مطرح است؛ روی سخنم مسئولین فرهنگی کشور هستند که به این مهم باید توجه داشته باشند، در سالی که نام انیمیشن داشت اینگونه با انیمیشن برخورد شد.

وی در ادامه به انیمیشن شاهزاده روم اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهزاده روم در جشنواره گذشته مورد توجه قرار نگرفت اما این فیلم با بی مهری هایی که به او شد توانست در اکران موفق عمل کند. ما در مرحله اثبات انیمیشن هستیم، سینمای جهان را با سینمای انیمیشن می شناسند. نگاه درست به انیمیشن داشته باشیم.

برگزیدگان بخش مستند در بخش های مختلف بدین شرح معرفی شدند:

*بهترین فیلم

A157 به تهیه کنندگی بهروز نورانی پور

*بهترین کارگردانی

مهرداد اسکویی برای کارگردانی فیلم رویاهای دم صبح

*دستاورد فنی و هنری

رضا تیموری برای تصویربرداری مستند اهالی یک طرفه

مهرداد اسکویی پس از دریافت جایزه گفت: باعث غرور و افتخار است که جایزه را در این صحنه می گیرم و شاهد بودید که 10 فیلم دیگر فیلم های خوبی و ارزنده ای بودند. نشان دادن رنج گاهی برای جلوگیری از رنج و عذاب بیشتر است. ساخت مستند اجتماعی زنگ خطری است تا بتوانیم رنج های کمتری داشته باشیم.

وی در خاتمه گفت: تشکر می کنم از همه همکارانی که تکه ای از روح خود را در کالبد فیلم دمیدند.

کارگردان فیلم «A157» بعد از دریافت جایزه بهترین فیلم گفت همه شادی این جایزه را به همسرم تقدیم می کنم که با تمام وجودش شبانه روز سختی این کار خطرآفرین و بحرانی را به جان خرید. خدا را شاکرم و افتخار می کنم این جایزه را در این صحنه و این رویداد بزرگ گرفتم. متأسفانه پدرم را در شرایط تولید فیلم از دست دادم به امید قیامت که ایشان را ببینم. از آقای رزاق کریمی به بچه های مستند شأن و شخصیت داد تشکر می کنم.

محمدرضا اصلانی یکی از اعضای هیأت داوران گفت: در این عین اینکه فیلم را ستایش می کنم از همه می خواهم بایستید و یکپارچه علیه جنایات سوریه و هموطنان کرد اعتراضی جهانی کنیم. ما همه ملت ابراهیم هستیم این ستم بر همه وارد می شود. امیدواریم جهان این ستم را بفهمد و ستمکاران دست از ستم بردارند و آینده بی ستم و شادی را پیش رو داشته باشیم.

ابد و یک روز بهترین فیلم نگاه نو شد

*بهترین فیلم
فیلم ابد و یک روز به تهیه کنندگی سعید ملکان
*بهترین کارگردانی
*سعید روستایی برای فیلم ابد و یک روز
*جایزه ویژه کارگردانی
محمد حسین مهدویان برای فیلم ایستاده در غبار 

هیات داوران بخش نگاه نو فیلم سینمایی ابد و یک روز را به عنوان بهترین فیلم این بخش انتخاب کرد. هیات داوران بخش نگاه نو با انتخاب فیلم ابد و یک روز به عنوان بهترین فیلم، سیمرغ بلورین این بخش را به سعید ملکان تهیه کننده این اثر اهدا کرد.

سعید روستایی پس از دریافت جایزه بهترین کارگردانی بخش نگاه نو گفت: خدا را شاکرم که امروز بین بزرگان سینمای ایران حضور دارم قدم اول اطمینان است که سعید ملکان به من اطمینان کرد 2 سال بود هیچکس فیلم نامه باز نمی کرد اما ملکان به من اعتماد کرد. این جایزه به تقدیم به تو آقای ملکان.

مهدویان پس از دریافت جایزه ویژه هیأت داوران گفت: از هیأت داوران برای توجه شان به فیلم تشکر می کنم به سعید روستایی تبریک می گوییم از پدر و مادرم تشکر می کنم و همسرم را برای سختی های شغلم سپاسگزارم. این نکته را می خواهم بگویم افرادی مانند ابراهیم حاتمی کیا در سینما به این زودی ها متولد نمی شوند قدر بزرگان مان را بدانیم حیف است حاتمی کیا در اینجا حضور ندارد. ما جوان ها علاقه مندیم جایزه مان را از بزرگان سینمای ایران بگیریم. این جایزه را به خودم می دهم.

بهرام رادان برای اعلام جوایز سیمرغ بلورین به روی سن آمد و گفت: خوشحالم در کنارتان هستم تبریک می گویم به همه برندگان این جشنواره، 16 سال است که در خانواده سینما هستم همیشه در جشنواره به دنبال نام های بزرگ هستند اما جشنواره سی و چهارم پوست اندازی کرد و نشان داد که صاحب نام و گمنام در کنار هم امتیاز دارند به امید موفقیت.

سیمرغ بلورین بخش جلوه های ویژه اهدا شد

هیات داوران بخش سودای سیمرغ، سیمرغ این بخش را به ایمان کرمیان برای فیلم ایستاده در غبار تقدیم کرد. ایمان کرمیان سیمرغ بلورین بخش جلوه های ویژه میدانی را دریافت کرد.

کرمیان با دریافت جایزه جلوه های ویژه میدانی گفت: از همه عوامل و همکارانم در تولید فیلم ایستاده در غبار به خصوص حسین مهدویان تشکر می کنم ای کاش همه همکارانم اینجا بودند دستیار عزیزم مرا در این فیلم بسیار کمک کرد.

سیمرغ بلورین جلوه های بصری به فیلم بادیگارد رسید

هیات داوران بخش سودای سیمرغ، جایزه این بخش را به سید هادی اسلامی برای فیلم بادیگارد اهدا کرد.

سیدهادی اسلامی پس از دریافت جایزه جلوه های ویژه بصری «بادیگارد» گفت: با تشکر از خانواده ام و عوامل بادیگارد برخلاف آقای مهدویان سیمرغم را به آقای حاتمی کیا تقدیم می کنم.

سعید ملکان بهترین چهره پرداز جشنواره سی و چهارم

سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی جشنواره فیلم فجر به فیلم ابد و یک روز رسید. سعید ملکان سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی جشنواره را در مراسم اختتامیه این رویداد سینمایی برای فیلم ابد و یک روز دریافت کرد.

سیمرغ بخش بهترین طراحی به «ایستاده در غبار» رسید

هیات داوران بخش سودای سیمرغ، محمد رضا شجاعی را شایسته دریافت سیمرغ بلورین برای فیلم ایستاده در غبار دانست.

محمدرضا شجاعی طراح صحنه و لباس «ایستاد در غبار» پس از دریافت جایزه گفت: لازم است از حاتمی کیا که الفبای کار را به من آموخت و اساتیدی چون حمید نعمت الله تشکر کنم «ایستاده در غبار» کار سختی بود اما با تیم همراه تهیه و تولید سختی اش زیاد حس نشد.

لانتوری سیمرغ بلورین بهترین صدا را گرفت

حسین مهدوی برای صدابرداری فیلم لانتوری سیمرغ بلورین را دریافت کرد. حسین مهدوی، سعید بجنوردی و محمد رضا دلپاک برای صدابرداری فیلم لانتوری سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را در مراسم اختتامیه این رویداد دریافت کرد.

دل پاک پس از دریافت جایزه بهترین صدای فیلم «لانتوری» گفت: باعث افتخار است که صدای «لانتوری» را هیأت انتخاب شنید این جایزه برایم ارزشمند است از بهمن اردلان برای صدای خوبش در بادیگارد و آقایان بشاش، قاسمی و ملکوتی تشکر می کنم از شما مخاطبین برای دیدن و شنیدن صدای فیلم ها مچکرم.

دلپاک با حزن و اندوه از فقدان حضور یدالله نجفی گفت: تمام مردم دنیا به یک زبان سکوت می کنند 20 روز است عزیزی از میان ما یدالله نجفی سکوت کرده است این جایزه ام را به همسر یدالله نجفی تقدیم می کنم تشکر از همه لانتوری ها و درمیشان که مرا راهنمایی کرد.

محمدرضا علیقلی سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را دریافت کرد

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به محمد رضا علیقلی اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین تدوین برای بهرام دهقانی

بهرام دهقانی برای تدوین فیلم ابد و یک روز سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

بهرام دهقانی بعد از دریافت بهترین تدوین برای فیلم «ابد و یک روز» گفت: از هیأت داوران برای دیده شدن تدوین این فیلم تشکر می کنم من به نمایندگی از همه همکارانم که نامزد دریافت جایزه شدند این جایزه را دریافت می کنم برای ساخت فیلم «ابد و یک روز» از سعید ملکان سپاسگزارم و خوشحالم که سعید روستایی هم نسلانش اجازه نمی دهند سینما بمیرد و ضعیف شود این روزها شاهد صحبت برخی از دوستان در رسانه ها هستیم که درباره سینما و عیب هایش سخن می رانند که 120 سال است که سینما در جهان شکل گرفته و مشکلاتش حل شده در ایران هم حل خواهد شد.

شبنم مقدمی بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر

شبنم مقدمی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در دو فیلم سینمایی نفس و زاپاس از هیات داوران بخش سودای سیمرغ دریافت کرد.

شبنم مقدمی در جشنواره فجر ، برنده بهترین بازیگر زن جشنواره فجر ، برنده بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر

سیمرغ بلورین شبنم مقدمی

شبنم مقدمی پس از دریافت جایزه اش گفت: از هیأت داوران محترم تشکر می کنم بار دیگر جایزه ارزشمند جشنواره را به من داده اند 2 سال گذشته پدرم در قید حیات بودند یک سال است که پدرم را از دست داده ام این جایزه که برای من قابل احترام و ارزشمند است را به روح پدرم تقدیم می کنم.

نوید محمد زاده بهترین بازیگر مکمل مرد جشنواره شد

نوید محمدزاده در جشنواره فجر ، برنده بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر ، پرویز پرستویی

سیمرغ نوید محمدزاده

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل جشنواره فیلم فجر به نوید محمد زاده بازیگر فیلم ابد و یک روز رسید.

بازیگر سریال«شهرزاد» بهترین بازیگر زن سودای سیمرغ شد

هیات داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر بازیگر فیلم ابد و یک روز را مستحق دریافت سیمرغ بلورین جشنواره در بهترین بازیگر نقش اول زن دانست. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره برای بازی در فیلم ابد و یک روز به پریناز ایزدیار تقدیم شد.

پریناز ایزدیار و شبنم مقدمی ، پرویز پرستویی ، پریناز ایزدیار

سیمرغ های پریناز ایزدیار و شبنم مقدمی

پریناز ایزدیار پس از دریافت جایزه نقش اول زن برای فیلم «ابد و یک روز» گفت: از هیأت داوران تشکر می کنم همچنین گروه خوب «ابد و یک روز» که برایم بیش از یک همکار بودند، یک خانواده از سعید ملکان و سعید روستایی تشکر می کنم که به من اعتماد کردند.

پرویز پرستویی بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر

پرویز پرستویی برای بازی در فیلم بادیگارد سیمرغ بلورین نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را از سوی هیات داوران بخش سودای سیمرغ دریافت کرد.

پرویز پرستویی در جشنواره فجر ، پریناز ایزدیار ، حاشیه های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94

سیمرغ بلورین پرویز پرستویی

پرویز پرستویی پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم «بادیگارد» گفت: من پرویز پرستویی بازیگر نقش حیدر ذبیحی بادیگارد هستم خالق بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا است خوشحالم که در هدایت و رهبری ابراهیم حاتمی کیا توانستم ایفاگر نقشی باشم که اعضای محترم هیأت داوران نقش را شایسته سیمرغ بلورین دانستند. سلام عرض می کنم به حضار محترم این جایزه را اول به ابراهیم حاتمی کیا تقدیم می کنم و به رسم ادب به اساتید محترمی که در این سالن حضور ندارند پنج تن از اساتید ایران عزت الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی، محمدعلی کشاورز و داود رشیدی.

سعید روستایی بهترین کارگردان سودای سیمرغ شد

سعید روستایی برای کارگردانی فیلم ابد و یک روز ، سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

سعید روستایی بعد از دریافت جایزه بهترین فیلم نامه گفت: از هیأت داوران نگاه نو تشکر ویژه دارم و هیأت داوران سودای سیمرغ از همه اعضای گروهم مچکرم و با اجازه آنها سیمرغم را به پیمان معادی تقدیم می کنم.

جایزه ویژه کارگردانی جشنواره به هومن سیدی رسید

هیات داوران سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین جایزه ویژه بهترین کارگردانی را به هومن سیدی برای فیلم خشم و هیاهو اهدا کرد.

هومن سیدی ، حاشیه های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ، اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94

هومن سیدی بعد از دریافت جایزه ویژه هیأت داوران گفت: توقع نداشتم این جایزه به من اهدا شود که فقط آمده بودم دوستانم را تشویق کنم. ای کاش می گفتید تا جور دیگری حاضر می شدم از همه مچکرم که زحمات دوستان من را دیدند و سعید سعدی که مانند کوه پشت کارگردان می ایستد.

ایستاده در غبار بهترین فیلم سودای سیمرغ شد

هیات داوران بخش سودای سیمرغ، سیمرغ بلورین بهترین فیلم را به حبیب والی نژاد برای تهیه کنندگی فیلم سینمایی ایستاده در غبار تقدیم کرد.

بنان به جای حبیب والی نژاد سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت کرد و گفت: خوشحالم که کار ما دیده شد اما کار هادی بهروز فیلم بردار خوبمان دیده نشد از هادی حجازی فر تشکر می کنم دوست داشتم این فیلم را یکی از عزیزانی که برای تولیدش به ما کمک شایانی کرد ببینند اما شهید شدند سردار حسین همدانی.

«نفس» بهترین فیلم با نگاه ملی شد

نرگس آبیار برای فیلم «نفس» سیمرغ زرین بهترین فیلم با نگاه ملی را دریافت کرد. حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد حیدری دبیر جشنواره برای اهدای سیمرغ زرین بهترین فیلم با نگاه ملی وی صحنه آمدند. این جایزه به فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار اهدا شد.

این کارگردان اظهار کرد: نرگس آبیار بعد از دریافت جایزه ملی جشنواره فیلم فجر گفت: از دوستانم که با من همراه بودند تشکر می کنم پروژه بسیار سختی بود این فیلم درباره معصومیت، کودکی و رویاها است امیدوارم در اکران دیده شود از اصغر نژادایمانی، صادق نیکزاد، پانته آ پناهی که 3 ماه گریم سنگین را تحمل کرد بی نهایت سپاسگزارم.

همچنین در ادامه این بخش محمد حیدری، دبیر جشنواره سی و چهارم در نامه ای از خانواده جاویدالاثر احمد متوسلیان تقدیر ویژه ای داشت و نامه ای را برای آن ها خواند. در این بخش از برنامه همه حاضرین ایستاده این خانواده را تشویق کردند.

«ابد و یک روز» برترین فیلم از نگاه مردم

رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما برای اهدای جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم روی صحنه آمد و گفت: به محمد حیدری برای برگزاری جشنواره ای منسجم، شکیل و منظم تبریک می گویم و خسته نباشید عرض می کنم. امیدوارم در برگزاری بخش بین الملل به ما کمک کند. برای جمع آوری و شمارش آراء مردمی یک گروه صد نفره تلاش شبانه روزی کردند و تا 4 بامداد کارهای شمارش آراء ادامه داشت. در رأس آنها علی آشتیانی پور حضور داشت. 5 فیلم در این بخش امتیاز گرفتند که به عقیده من هر 5 فیلم برنده این جایزه هستند.

امسال دو فیلم شگفتی ساز بودند که در نگاه اول احساس می شود مخاطب نمی تواند با آن ارتباط برقرار کند اما این دو فیلم توانستند در میان فیلم های برگزیده مردمی قرار بگیرند.

وی در ادامه گفت: اژدها وارد می شود با 3.03 در جایگاه پنجم، ایستاده در غبار با امتیاز 3.13 در جایگاه چهارم، بارکد با امتیاز 3.21 در جایگاه سوم، بادیگارد با 3.43 در جایگاه دوم و ابد و یک روز با امتیاز 3.61 در جایگاه اول قرار گرفت. 

سعید روستایی و سعید ملکان بعد از دریافت جایزه سیمرغ بلورین از نگاه تماشاگران از همه عوامل خواستند تا روی صحنه بیایند و مخاطبین نیز فیلم و عوامل ابد و یک روز را تشویق کردند.


نامزدها و برندگان بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر 34

جایزه بهترین فیلم از نگاه مردمی:

"ابد و یک روز" به کارگردانی سعید روستایی 

جایزه ویژه نگاه ملی:
"نفس" نرگس آبیار

جوایز بخش سودای سیمرغ: 
*بهترین فیلم
 
منوچهر محمدی برای تهیه کنندگی فیلم "امکان مینا"
سعید ملکان برای تهیه کنندگی فیلم "ابد و یک روز"
فرزاد موتمن برای تهیه کنندگی فیلم "آخرین بار کی سحر را دیدی؟"
سید رضا میرکریمی برای تهیه کنندگی فیلم "دختر"
حبیب والی نژاد برای تهیه کنندگی فیلم "ایستاده در غبار"

*بهترین کارگردانی 
کمال تبریزی برای کارگردانی فیلم "امکان مینا"
سعید روستایی برای کارگردانی فیلم "ابد و یک روز" 
فرزاد موتمن برای کارگردانی فیلم "آخرین بار کی سحر را دیدی؟"
محمد حسین مهدویان برای کارگردانی فیلم "ایستاده در غبار"
سید رضا میرکریمی برای کارگردانی فیلم "دختر"

*بهترین فیلمنامه 
فرهاد توحیدی و مرتضی اصفهانی برای فیلمنامه "امکان مینا"
سعید روستایی برای فیلمنامه "ابد و یک روز" 
امیر عربی برای فیلمنامه "آخرین بار کی سحر را دیدی؟"
مهران کاشانی برای فیلمنامه "دختر"
محمد حسین مهدویان برای فیلمنامه "ایستاده در غبار"

*بهترین بازیگر نقش اول زن 
پریناز ایزدیار برای فیلم "ابد و یک روز" 
ساره بیات برای فیلم "عادت نمی کنیم"
مینا ساداتی برای فیلم "امکان مینا"
طناز طباطبایی برای فیلم "خشم و هیاهو"
الهام کردا برای فیلم " به دنیا آمدن"

*بهترین بازیگر نقش اول مرد 
فرهاد اصلانی برای فیلم "دختر"
پرویز پرستویی برای فیلم "بادیگارد" 
رضا کیانیان برای فیلم "کفش هایم کو"
پیمان معادی برای فیلم "ابد و یک روز"
نوید محمد زاده برای فیلم "خشم و هیاهو"

*بهترین بازیگر نقش مکمل زن 
بهنوش بختیاری برای بازی در فیلم "من"
مریلا زارعی برای فیلم "دختر"
ژاله صامتی برای فیلم "آخرین بار کی سحر را دیدی؟"
شبنم مقدمی برای فیلم های "زاپاس" و "نفس" 
شیرین یزدان بخش برای فیلم "ابد و یک روز"

*بهترین نقش مکمل مرد 
حمیدرضا آذرنگ برای فیلم "عادت نمی کنیم"
امیر جدیدی برای فیلم "من"
سیامک صفری برای فیلم "آخرین بار کی سحر را دیدی؟"
آذرخش فراهانی برای فیلم "مالاریا"
نوید محمد زاده برای فیلم "ابد و یک روز"

*بهترین تدوین 
سجاد پهلوان زاده برای فیلم "ایستاده در غبار"
بهرام دهقانی برای فیلم "ابد و یک روز" 
سپیده عبدالوهاب برای فیلم "به دنیا آمدن"
هایده صفی یاری برای فیلم "لانتوری"
محمد رضا موئینی و هدی موئینی برای فیلم "امکان مینا"

*بهترین موسیقی متن 
کریستف رضایی برای فیلم "اژدها وارد می شود"
مسعود سخاوت دوست برای فیلم "نفس"
محمد رضا علیقلی برای فیلم "امکان مینا" و "دختر" 
کارن همایونفر برای فیلم "بادیگارد"
پیمان یزدانیان برای فیلم "به دنیا آمدن"

*بهترین جلوه های ویژه میدانی و جلوه های ویژه بصری 
سید هادی اسلامی برای فیلم "بادیگارد (جلوه های بصری) 
ایمان کرمیان برای فیلم ایستاده در غبار (جلوه های میدانی) 
فرید ناظر فصیحی برای فیلم "نفس" (جلوه های بصری)
محمد رضا نجفی امامی برای فیلم رسوایی 2 (جلوه های بصری) 

*بهترین چهره پردازی 
ایمان امیدواری برای فیلم های "زاپاس" و "بادیگارد"
عبدالله اسکندری و مهرداد میرکیانی برای فیلم "لانتوری"
شهرام خلج برای فیلم "ایستاده در غبار"
مهرداد میرکیانی برای فیلم های "نفس" و اژدها وارد می شود"
سعید ملکان برای فیلم های "ابد و یک روز" و امکان مینا"

*بهترین طراح صحنه و لباس 
محمد رضا شجاعی برای فیلم "ایستاده در غبار" 
امیر حسین قدسی و نگار نعمتی برای فیلم "اژدها وارد می شود" 
بهزاد کزازی برای فیلم "امکان مینا" 
محسن نصراللهی و رعنا امینی برای فیلم "خشم و هیاهو" 
اصغر نژاد ایمانی برای فیلم "نفس"

*بهترین صدا 
بهمن اردلان و سید علیرضا علویان برای فیلم "بادیگارد
سعید بجنوردی و محمد رضا دلپاک برای فیلم "لانتوری" 
حسین بشاش و آرش قاسمی برای فیلم "خشم و هیاهو"
امین میرشکاری و سید علیرضا علویان برای فیلم "ابد و یک روز"
مهرشاد ملکوتی برای فیلم "ایستاده در غبار"

بهترین فیلمبرداری 
حمید خضوعی ابیانه برای فیلم "دختر"
هومن بهمنش برای فیلم "اژدها وارد می شود"
پیمان شادمان فر برای فیلم "خشم و هیاهو" 
محمود کلاری برای فیلم "بادیگارد"
فرشاد محمدی برای فیلم "امکان مینا"

برگزیدگان انیمیشن 
جایزه ی ویژه کارگردانی انیمیشن با تقدیر از مجید اسماعیلی برای فیلم «پادشاه آب» جایزه ویژه به حامد کاسبی برای «در مسیر باران» اهدا شد. بهترین انیمیشن «فهرست مقدس» به کارگردان محمد امین همدانی معرفی شد.

جوایز بخش هنروتجربه: 
سروش محمدزاده برای کارگردانی فیلم "چهارشنبه"
و دومین تندیس بخش هنر و تجربه به "نیمرخ ها"- ایرح کریمی

جایزه بخش مستند: 
سیمرغ بهترین دستاورد هنری: رضا تیموری - برای تصویربرداری "اهالی خیابان یک طرفه"

سیمرغ بهترین کارگردانی بخش مستند: 
مهرداد اسکویی برای فیلم "رویاهای دم صبح"

سیمرغ بهترین مستند: 
فیلم "A157" ساخته بهروز نورانی پور

اعلام جوایز بخش نگاه نو: 
سیمرغ بهترین کارگردانی: 
سعید روستایی برای فیلم "ابد و یک روز"

جایزه ویژه هیات داوران بخش نگاه نو: 
محمد حسین مهدویان برای فیلم "ایستاده در غبار" 

سیمرغ بهترین فیلم بخش نگاه نو: 
"ابد و یک روز"- تهیه کننده سعید ملکان

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر 4/5 10

منبع : فارس


عکس های مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 + معرفی برندگان سیمرغ جشنواره مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سال 94 پنج شنبه 22 بهمن.
۱۸ ساعت پیش - ... سیمرغ گرفت / پرویز پرستویی و پریناز ایزدیار سیمرغ گرفتند + تصاویر ... مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، عصر امروز پنجشنبه ۲۲ بهمن ماه ... اجرای این مراسم را محمد سلوکی و کارگردانی آن را محمد پرویزی برعهده دارد. ..... های جشنواره فجر · دکور مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 · اسامی نامزد های ...

عکس بازیگران مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم ...

dlroozane.ir/عکس-بازیگران-مراسم-اختتامیه-فیلم-فجر/
۱۸ ساعت پیش - مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 پنج شنبه 22 بهمن 94 ساعت 18 در سالن همایش های برج میلاد برگزار میوشد. عکس های مراسم اختتامیه جشنواره ...

بازیگران جشنواره فجر - نمناک

namnak.com/26300-بازیگران-جشنواره-فجر.html
۴ روز پیش - تیپ بازیگران جشنواره فیلم فجر 94 روی فرش قرمز + تصاویر ... از انتخاب بهترین ها درجریان مراسم های افتتاحیه و اختتامیه ، تیپ های بازیگران زن ...

نتایج کامل برندگان جشنواره فیلم فجر 94 + فیلم مراسم و عکس

libarshad1388.blogsky.com/.../نتایج-کامل-برندگان-جشنواره-فیلم-فجر...
۶ ساعت پیش - فیلم کامل مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94. لیست کامل برندگان سیمرغ جشنواره فیلم فجر 94 / بخش سودای سیمرغ. برنده بهترین فیلم جشنواره ...

دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + فیلم کامل دوره ...

libarshad1388.blogsky.com/.../دانلود-مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فج...
۳ روز پیش - لینک دانلود فیلم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 - بعد مراسم ... تصاویر مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر + ... www.ariapix.net/.

عکس/"نفیسه روشن" در اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 | - دیدگاه

www.ghatreh.com/.../عکس-نفیسه-روشن-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر
۱۵ ساعت پیش - مطالب مرتبط: عکس/دکور مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 · آغاز مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر/سیمرغ ها آماده برای پرواز+ عکس

اخبار لحظه به لحظه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ... - قطره

www.ghatreh.com/.../اخبار-لحظه-لحظه-مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فج...
۱۸ ساعت پیش - اخبار لحظه به لحظه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر. مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان، مسئولان و میهمانان ویژه در حال ...

عکس های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 - فتوکده

photokade.com/عکس-های-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94/
۱۴ ساعت پیش - عکس های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94,عکس مراسم اختتامیه جشنواره فیلم ... فجر,تصاویر اختتامیه فیلم فجر ۹۴,عکس های مراسم اختتامیه جشنواره ...

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر | نوروز 95

www.newphoto95.ir/2016/02/.../مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94-...
۱۴ ساعت پیش - گزارش اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 در این مراسم که مسوولان و هنرمندان حضور دارند، طبق وعده ای که در مراسم افتتاحیه داده شد، قرار نیست، هیچ مسوول و ...
۱۹ ساعت پیش - عکس/دکور مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94. ... لحظه‌به‌لحظه با راهپیمایی ۲۲ بهمن · تصاویر منتشر نشده از خاندان پهلوی در کیش · حاشیه‌نگاری ...

عکس های برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر 94 +جوایز

ebay94.rozblog.com/.../عکس-های-برندگان-سیمرغ-بلورین-جشنواره-فی...
۱ روز پیش - عکس: تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر مراسم تجلیل از نامزدهای سی و چهارمین جشنواره ... حاشیه های مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 +عکس.

دانلود کلیپ مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 22 بهمن 94 ...

download2016movie.ir/2016/.../دانلود-کلیپ-مراسم-اختتامیه-جشنواره-ف...
۱۳ ساعت پیش - دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 دانلود فیلم اختتامیه .... تصاویر حضور بازیگران مشهور و حواشی اختتامیه جشنواره فیلم فجر را در این …

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 - بهترینها

behtarinha.nasrblog.com/3037/مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94
۱۵ ساعت پیش - 5 hours ago - مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجرامشب برگزارمی شود. - به گزارش گروه ... تصاویر اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ...

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 تصاویر | News File

newsfile.ir/news/مراسم+اختتامیه+جشنواره+فیلم+فجر+94+++تصاویر
مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 با اهدای سیمرغ بلورین به برندگان در برج میلاد برگزار شد. در ادامه گزارش کامل اختتامیه جشنواره فیلم فجر را ملاحظه می کنید.

اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 چند شنبه هست

morix.ir/search/?q=اختتامیه+جشنواره+فیلم+فجر+94+چند...
اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 چند شنبه هست. تیپ دیدنی آزاده صمدی در اختتامیه .... تصاویر دیدنی از مراسم تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر... فردا ظهر، آغاز تحویل ...

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر - دانلود ...

www.new.sar3damusic.ir/مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94--تصاو...
۸ ساعت پیش - Report imagesMore images for مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94حاتمی کیا از سینماگران سیمرغ گرفت / پرویز پرستویی و ...
۱۱ ساعت پیش - تصاویر بیشتر برای حاشیه های مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ... دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + فیلم کامل دوره .

جوایز جشنواره فجر 94

wiki.zibarou.site/+جوایز+جشنواره+فجر+94
... فیلم فجر 94 + تصاویر جشنواره فجر 94 | کلوب فور یو مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر تیترجو- مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + …

دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 | مدل جدید 95 | ...

modelmanto95.ir/2016/02/11/دانلود-مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فج/
۱۱ ساعت پیش - عکس های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 - فتوکده ... در حالی مراسم اختتامیه ی بدون تاخیر ساعت 19:5 دقیقه آغاز شد که به دلیل جمعیت زیادی که بدون ...
۲۲ ساعت پیش - تصاویر اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94. ... دکور مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 · جدیدترین تصاویر مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر 94 ...

مجریان افتتاحیه جشنواره فیلم فجر - ستاره سینما | عکس جدید ...

setarehcinema.ir › جشنواره ها › جشنواره فیلم فجر 94
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجریان افتتاحیه جشنواره فیلم فجربهرام رادان و مهناز افشار اجرای افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را برعهده دارندبه گزارش ستاره سینما ,مراسم افتتاحیه ...
۱۲ ساعت پیش - عکس های مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ۹۴. + معرفی برندگان سیمرغ جشنواره. اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94. مراسم اختتامیه سی و ...

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصاوی/
جزئیات این خبر. مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر. مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر. مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” با اهدای ...

برچسب ها - اختتامیه جشنواره فیلم فجر - فردا

www.fardanews.com/fa/tag/1/اختتامیه%20جشنواره%20فیلم%20فجر
... جشنواره فیلم فجر. اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ؛ بی نظم ترین دوره فجر به ایستگاه آخر رسید ... سرویس فرهنگی فردا در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره... فیلم فجر که در ... برای اینکه بتوانیم این فیلم را با صدا و تصویر... کد خبر: ۴۱۵۲۹۱ ...
۱۱ ساعت پیش - تصاویر بیشتر برای حاشیه های مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ... دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + فیلم کامل دوره .
۱۶ ساعت پیش - مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم فجر + فیلم ... و ایزدیار بهترین بازیگر شدند/ دبیری جشنواره سی و پنجم به محمد حیدری رسید+ تصاویر ... فیلم فجر94 ، اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ، پخش اختتامیه جشنواره فیلم فجر94.
عکس‌های مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر با . .... بازیگران و همسرانشان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 تصاویر جشنواره فیلم فجر ... عکس بازیگران.
۱۹ ساعت پیش - لحظه‌به‌لحظه با راهپیمایی ۲۲ بهمن · تصاویر منتشر نشده از خاندان پهلوی در کیش · حاشیه‌نگاری ... عکس/دکور مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ...
۴۳ دقیقه پیش - مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” با اهدای سیمرغ بلورین به برندگان در برج میلاد…,مراسم ...

عکسهای مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۴ + اسامی برندگان

live.safheiran.ir/عکسهای-مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فج/
۱۰ ساعت پیش - مراسم و برنامه‌ها · 161. فیلم و سریال · 74. عکس خوانندگان · 52. بیوگرافی بازیگران. عکسهای مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + اسامی برندگان.

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” تصاویر - روتوس

www.rotos.ir/48692/مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94-ت/
۱۴ ساعت پیش - مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۴” با اهدای سیمرغ بلورین به برندگان در برج میلاد برگزار شد. در ادامه گزارش کامل اختتامیه جشنواره فیلم فجر را ...

محل اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 - تیم نیوز

timnews.in/search/?q=محل+اختتامیه+جشنواره+فیلم+فجر+94
خبرگزاری ایسنا: مراسم تجلیل از نامزدهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر - هتل لاله. آزاده صمدی و ملیکا شریفی نیا در کاخ جشنواره فیلم فجر+تصاویر. 1 هفته قبل ...

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94

avayemelal.ir/+مراسم+اختتامیه+جشنواره+فیلم+فجر+94
دانلود کامل مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ... سری اول عکسهای مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر 94 با حضور گسترده ... فجر سال 94, تصاویر مراسم .

دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر بهمن 94, دانلود مراسم ...

iro-music.ir/.../دانلود-فیلم-مراسم-اختتامیه-سی-و-چهارمین-جشنواره-فیلم...
دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر بهمن 94,دانلود مراسم افتتاحیه جشنواره ... مکمل,اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94,اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 ...

گزارش کامل مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر

pajvak.com/.../گزارش-کامل-مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94-تصا...
۱ ساعت پیش - گزارش اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94. در این مراسم که مسوولان و هنرمندان حضور دارند، طبق وعده ای که در مراسم افتتاحیه داده شد، قرار نیست، هیچ مسوول ...

بازیگران و همسرانشان در جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر

www.pixyab.ir/عکسهای-بازیگران-مشهور-با-همسرانشان-در-کاخ-جشنواره-...
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لازم به ذکر است این تصاویر با اطلاعات جدید به روز رسانی میشود. ..... فجر 94 + تصاویر , عکس های جالب بازیگران قبل از مراسم اختتامیه جشنواره 34 ...

یوز - آخرین اخبار مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر اغاز

yooz.ir/news/?...مراسم%20اختتامیه%20جشنواره%20فیلم%20فجر%20اغ...
اخبار لحظه به لحظه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر. مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان، مسیولان و میهمانان ویژه در حال اغاز است.

عکس های بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر سال 93 - جدید 94 -گهر

gahar.ir/عکس-های-بازیگران-زن-در-جشنواره-فیلم-فجر/
۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش کامل اختتامیه جشنواره فیلم · دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 به صورت کامل دانلود مراسم اختتامیه جشنواره… دانلود دید در شب با ...

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر - سئوی چت ...

www.goldtarh.ir/2016/02/11/مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94-ت/
۱۲ ساعت پیش - مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” با اهدای سیمرغ بلورین به برندگان در برج میلاد برگزار شد. در ادامه گزارش کامل اختتامیه جشنواره فیلم فجر را ...

دانلود مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 ...

model2016-photo.ir/2016/02/.../دانلود-مراسم-اختتامیه-سی-و-چهارمین-جش...
۱۱ ساعت پیش - عکس های مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94 | دانلود سریال 94 .... اخبار لحظه به لحظه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر.

دانلود مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 | زد ...

www.zxn.ir/دانلود-مراسم-اختتامیه-سی-و-چهارمین-جشن.html
۱۱ ساعت پیش - + تصاویردانلود فیلم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 94 94 94 | … … گزارش کامل مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر + تصاویر و …
مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” با اهدای سیمرغ بلورین به برندگان در برج میلاد برگزار شد. در ادامه گزارش کامل اختتامیه جشنواره فیلم فجر را ملاحظه می کنید.

تیپ و لباس بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر ۹۴ (عکس)

f30t.ir/search/?q=تیپ+و+لباس+بازیگران+زن+در...فیلم...
لباس جشنواره فجر باشگاه خبرنگاران جوان اخبار مربتط: مراسم رونمایی از فیلم های .... انها به همین مطلب اضافه می شود تا روز برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94.
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... فیلم فجر، با ... ناهید در مراسم فرش قرمز کن 2015 + تصاویر · بازیگران در جشنواره فیلم فجر 94 . .... عکس های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94.
۳ روز پیش - حاشیه های چهارمین روز کاخ “جشنواره فیلم فجر” 94 + تصاویر …عکس/ حاشیه‌های ..... عکس های تیپ بازیگران در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94, عکس های ... عصر روز .... های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر ... جشنواره‌ فیلم ...

دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 93

www.dailysun.ir/tag/دانلود-مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فج
ادامه مطلب دانلود کامل مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 . ... برای مشاهده تصاویر دیدنی از بازیگران معروف در حاشیه جشنواره فیلم فجر ۹۴ به ادامه مطلب مراجعه نمایید…
۶ روز پیش - حاشیه های چهارمین روز جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر. behtarinha.nasrblog.com/2885/... جهان نیوز حاشیه های روزسوم ... کارگردان مراسم افتتاحیه سی ...

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94

brandsara.site/+مراسم+اختتامیه+جشنواره+فیلم+فجر+94/
دانلود کامل مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94 جشنواره فیلم فجر 94 - eltconferenceili.ir عکس های ... تصاویر مراسم اختتامیه سی و .

خبر 22 دانلود رایگان آهنگ جدید 2016

news18x22-rzb.fetros.ir/
جهان نیوز حاشیه های روزسوم ... کارگردان مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معتقد . ... عکس های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94.

عکس های مراسم اختتامیه جشنواره 34 فیلم فجر با حضور ...

www.patoghfa.ir/new-photos-of-closing-ceremony-34-th-fajr-film-festiv...
۴ روز پیش - مراسم اختتامیه پس از پایان جشنواره قرار خواهد گرفت. عکس های بازیگران در اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94. فهرست برترین های جشنواره 34 فیلم فجر ...
۱۵ ساعت پیش - عکس/"بهرام رادان" در مراسم اختتامیه جشنواره فجر 94 ... اخبار لحظه به لحظه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر اتاق خبر 24; میزان سیمرغ ها ...

دانلود فیلم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 91 92 93 94 | بروز ...

newsdownload.ir/2015/.../دانلود-فیلم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-91/
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... جشنواره فیلم فجر 93 دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 دانلود .... دانشنامهٔ آزاد تصاویر مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بایگانی دانلود ...
... گزارش خبرنگار مهر ، مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، عصر امروز ... 24اخبار لحظه به لحظه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر اختتامیه ...

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر - اخبار روز

nchse.ir/مراسم-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94-ت/
مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” با اهدای سیمرغ بلورین به برندگان در برج میلاد برگزار شد. در ادامه گزارش کامل اختتامیه جشنواره فیلم فجر را ملاحظه می کنید.

گزارش اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 - تفریحی

tafrihy.net/post/21837-گزارش+اختتامیه+جشنواره+فیلم+فجر+94
۸ ساعت پیش - 8 ساعت قبل به گزارش خبرنگار اتاق خبر 24: مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره ... دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + فیلم کامل دوره 34 ... پهلوی» و «بالا می‌رویم» از شبکه مستند- پخش تصاویر آرشیوی دیده نشده از سال 57 ...

مدل پالتو و “مانتو بازیگران” از افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره ...

parsicon.ir/2016/02/07/مدل-پالتو-و-مانتو-بازیگران-از-افتتا/
۵ روز پیش - ... به همین مطلب اضافه می شود تا روز برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94. ..... برچسب ها : باران کوثری در جشنواره فجر,تصاویر مراسم افتتاحیه ...

اخبار لحظه به لحظه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + ...

lavashak.net/.../اخبار+لحظه+به+لحظه+مراسم+اختتامیه+جشنواره+فیلم+ف...
اخبار لحظه به لحظه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر. مراسم اختتامیه ی جشنواره ی فیلم فجر با پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت قرآن مجید در برج میلاد ...

مراسم “اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../مراسم-“اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94”-تصاو...
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-aup-9410-573.jpg- ...

اختتامیه جشنواره فجر 94 - twr.ir

twr.ir/+اختتامیه+جشنواره+فجر+94
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - + تصاویر برگزیدگان جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال 94 حاشیه های حضور ... فجر 94,دانلود افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94,جدول پخش . ... عکس های بازیگران در مراسم اختتامیه بخش بین الملل جشنواره 33 فیلم فجر ...

عکس/"نفیسه روشن" در اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 - اتاق خبر

otaghkhabar.irancloob.net/عکسنفیسه-روشن-در-اختتامیه-جشنواره-ف/
۶ ساعت پیش - عکس/"نفیسه روشن" در اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ... ترین فیلم جشنواره فجر ۳۴ · عکس/"بهرام رادان" در مراسم اختتامیه جشنواره فجر ۹۴ ...

عکس های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94

00060.ir/+عکس+های+اختتامیه+جشنواره+فیلم+فجر+94
عکس های اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم فجر 94 … عکس های جشنواره فیلم فجر 94 - سرگرمی Fajr International Film Festival - Official Site عکسهای مراسم اختتامیه ...
۹ ساعت پیش - گزارش اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94. در این مراسم که مسوولان و هنرمندان حضور دارند، طبق وعده ای که در مراسم افتتاحیه داده شد، قرار نیست، هیچ مسوول ...

دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فجر 31

sc0rpionir.ir/+دانلود+مراسم+اختتامیه+جشنواره+فجر+31
دانلود کامل مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 دانلود مراسم اختتامیه جشواره فیلم فجر 32 دانلود کامل مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 دانلود مراسم کامل اختتامیه ...

اخبار تکیمیلی اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94+تصاویر

www.ariatalk.com/اخبار-تکیمیلی-اختتامیه-جشنواره-فیلم-ف.html
۱۳ ساعت پیش - اخبار تکیمیلی اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94+تصاویر. ... برندگان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در مراسم اختتامیه این رویداد سینمایی معرفی و ...
۳ روز پیش - مدل پالتو و مانتو متفاوت بازیگران در جشنواره فیلم فجر 94+ تصاویر ... مانتو و پالتوهای گوناگونی برای شرکت در نشست ها و مراسم مربوط به جشنواره حاضر شده اند. ... مطلب اضافه می شود تا روز برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94.

دانلود کامل مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94

www.fastcamp.ir/1394/11/.../دانلود-کامل-مراسم-اختتامیه-جشنواره-فی.ht...
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسامی برندگان جشنواره فیلم فجر 94 پخش مراسم اختتامیه جشنواره فجر 94 دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 93 زمان اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 - - - - - - ... جستجو برای: http://8pic.ir/images/spxqoxbd21mocta8sgf5.gif ...
۳ روز پیش - تصاویر مدل مانتو خاص بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر 94, ... مانتو و پالتوهای گوناگونی برای شرکت در نشست ها و مراسم مربوط به جشنواره حاضر شده اند. ... به همین مطلب اضافه می شود تا روز برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94.

اختتامیه فجر

alghavs.ir/اختتامیه-فجر/
تصاویر ایرنا از مراسم اختتامیه را می اگه منظور از فجر طلوع و سپیده دم باشه که بسیار ... حاشیه ها و آخرین اخبار از اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 را در ادامه بخوانید.

عکس اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94

page-authority.ir/+عکس+اختتامیه+جشنواره+فیلم+فجر+94
عکس اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94. عکس های اختتامیه جشنواره تئاتر فجر 94 -آکا آکاایران با شروع جشنواره فیلم فجر ، مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم ...

دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 :: دانلود فیلم و ...

pressfilm.blog.ir/.../دانلود%20مراسم%20اختتامیه%20جشنواره%20فیلم%...
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94» ثبت شده است - دانلود فیلم و سریال جدید, دانلود رایگان فیلم, دانلود رایگان سریال, دانلود فیلم و ...

تصاویر اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 بایگانی - مدیا تاپ ...

www.mediatop.in/tag/تصاویر-اختتامیه-جشنواره-فیلم-فجر-94/
۱۵ ساعت پیش - عکس های مراسم تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر ۹۴ ... ماهنامه تبار; مظاهر انصاری در عکس های مراسم رونمایی ماهنامه تبار; Admin در فال روزانه ۲۱ مرداد ۹۴ ...

خبر خوان ساتور - عکس/"محسن افشانی" در اختتامیه جشنواره ...

www.satoor.ir/.../2604756-عکس-محسن-افشانی-در-اختتامیه-جشنواره-فج...
۱۸ ساعت پیش - ... تصویر دیده نشده از نوجوانی مادر ترزا · عکس/ سربازانی که در سنگر یخ ... دکور مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 · تصاویر اختتامیه جشنواره ...

حاشیه های هشتمین روز جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر

www.baranipatogh.ir/.../حاشیه-های-هشتمین-روز-جشنواره-فیلم-فجر-94--...
۳ روز پیش - حاشیه های هشتمین روز جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر,حاشیه های هشتمین روز جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر,بارانی پاتوق.

بازیگران در جشنواره بین الملل فیلم فجر 94 + تصاویر

ss-download.ir/post/484/بازیگران-در-جشنواره-بین-الملل-فیلم-فجر-94/
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حاشیه سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر 94 علاوه بر حضور علاقمندان به سینما بازیگران سرشناسی چون میلاد کی مرام، یکتا ناصر و رضا ...

برندگان “سیمرغ بلورین” نقش اول زن و مرد جشنواره فیلم فجر 94

www.news.mohajerplus.com/.../344284_برندگان-سیمرغ-بلورین-نقش-...
مراسماختتامیه جشنواره فیلم فجر 94” + تصاویر ... آغاز مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر ... تصاویر حامد بهداد در بین طرفدارانش در فرش قرمز روز دهم جشنواره!

همشهری آنلاین - نتایج کامل | برترین‌های جشنواره‌ فیلم فجر ...

sahebkhabar.ir/.../نتایج-کامل-برترین-های-جشنواره-فیلم-فجر-پرواز-س...
۱۱ ساعت پیش - همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه‌ جشنواره‌ فیلم فجر با پخش سرود جمهوری ... به روز شد/ مراسم اختتامیه جشنواره فجر، در "کافه سینما": نتایج، تصاویر همزمان و حواشی ... اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 ؛ بی نظم ترین دوره فجر در ایستگاه آخر.

مدل پالتو و “مانتو بازیگران” از افتتاحیه تا ... - متن آهنگ

www.mod.text-ahang.ir/.../مدل-پالتو-و-مانتو-بازیگران-از-افتتاحیه-تا-...
More images for مدل پالتو و “مانتو بازیگران” از افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره فجر 94 ... 6 days ago - بازیگران جشنواره فجر 94 در مراسم افتتاحیه روی فرش قرمز هرکدام ... انها به همین مطلب اضافه می شود تا روز برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94.

اختتامیه فیلم فجر 94 - دانلود فیلم فا

downloadvideosfa.ir/اختتامیه-فیلم-فجر-94/
۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکسهای مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 فیلم فجر 94 اختتامیه سی و دومین ... تصاویر حضور بازیگران مشهور و حواشی اختتامیه جشنواره فیلم فجر را ... سی و سومین جشنواره فیلم فجر جزئیات مراسم افتتاحیه جشنواره را اعلام کرد.

اختتامیه فیلم فجر 94 - دانلود فیلم فارسی

downloadvideosfa.ir/اختتامیه-فیلم-فجر-94/

۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر جدید اختتامیه جشنواره فیلم فجر 94 سری 2ادامه مطلب بهترین هاگزیده ... سیداحد میکائیل‌زاده با بیان اینکه مراسم افتتاحیه جشنواره شنبه 11 ...

  • admin admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی